Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Σπάσε τα δεσμά σου!

Ἄν σ ἀρέσει αὐτό που βιώνεις κάτσε στ' ἀυγά σου … Ἄν σ ἀρέσει νά πληρώνεις νταβατζῆδες κάτσε στ' ἀυγά σου … Ἄν σ ἀρέσει ...

Δευτέρα 28 Ιουλίου 2008

Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΑΣΤΩΝ

Επιτέλους! Αύριο δεν θα βάλω ξυπνητηρι.Ειναι η ώρα να μαζεύω τα μπαγκάζια μου και να την ''κάνω'' σ'αλλη γη σ'αλλα μερη.Διακοπες γαρ...Προορισμός κάποια παραθαλάσσια γωνία με όσο το δυνατόν λιγότερη βαβουρα.Για να είμαι ειλικρινής ποτέ δεν κατάλαβα γιατί πάντα το καλοκαίρι πρέπει να συνδυάζεται με θάλασσα καθώς επίσης γιατί να ξεροψήνεσαι κάτω απ'τον ήλιο προσπαθώντας διακαώς ,κυριολεκτικά, να αποκτήσεις...δερματοπάθειες! Ξενέρωτος; Ίσως βολεμένος γιατί το εκ φύσεως καλοκαιρινό μου μαύρισμα με γλιτώνει από τέτοιες κακοτοπιές!

Πάντα ήμουν λάτρης της δεντρόφυτης παράλιας. Η χρηστικότητα της οποίας με απάλλασσε εν πολλοίς στα νεανικά μου χρόνια από την διαδικασία του ξενοδοχείου...Τώρα όμως που να πας; Καμένη γη παντου.Ορθια γκρίζα σκιαχτρα,απομειναρια πύρινης λελαπας.Καταπρασινοι πευκώνες που φιλοξενούσαν τους νεανικούς μας έρωτες έχουν μετατραπεί σε στάχτη και αποκα΄ι΄δια η' στην καλύτερη περίπτωση σε χωματερή! Στείρα μυαλά που βεβήλωσαν την φύση ασέλγησαν στην ίδια την ζωη.Ενα κράτος έρμαιο, αν όχι συνένοχο, στις ορέξεις του κάθε εμπρηστή. Περσυ η μισή Ελλάδα καηκε.Απο συλλήψεις δεν άκουσα και δεν είδα κάτι, αν και οι αισθήσεις μου λειτουργούν περίφημα. ΓΙΑΤΙ; Κάποια στιγμή πρέπει να πληρώσουν όλοι οι βιαστες,και φυσικοί και ηθικοί. Να τιμωρηθούν όπως τους αξίζει. Στην πλατειά Συντάγματος , γιατί όχι; Να τιμωρηθούν από τους ίδιους τους εραστες,ΤΟΥΣ ΕΡΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ!

Καμιά φορά χρειάζεται να ξυπνάει μέσα μας ο κρυφός μας Χομε'ι'νι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου