Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Σπάσε τα δεσμά σου!

Ἄν σ ἀρέσει αὐτό που βιώνεις κάτσε στ' ἀυγά σου … Ἄν σ ἀρέσει νά πληρώνεις νταβατζῆδες κάτσε στ' ἀυγά σου … Ἄν σ ἀρέσει ...

Σάββατο 6 Ιανουαρίου 2018

Καλή καί Ἀληθινή ἀρχή

                           ΕΝΑΡΞΗ ΝΕΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΝΕΑ 

    «Εἶμαι ἀπό αὐτούς που προσπερνοῦν βιογραφικά καί προλόγους ὅταν πέφτει στά χέρια τους ἕνα ἔργο. Ἐν τούτοις, ἀναγνωρίζω καί σέβομαι τή διάθεση πολλῶν ἀναγνωστῶν νά ἀνιχνεύσουν «παράπλευρα» στοιχεῖα που ἀφοροῦν τα βιβλία. Ἡ ταπεινότης μου, λοιπόν, ἔλαβε ὑπόσταση στόν χωροχρόνο τό καλοκαίρι τοῦ 1973. Εἶμαι εὐτυχής που μεγάλωσα σέ μία λαϊκή γειτονιά τοῦ Περιστερίου ματώνοντας τά γόνατά μου σέ ἀλάνες καί χώματα. Ἀνδρώθηκα σέ μία οἰκογένεια ἀπαλλαγμένη ἀπό δεσπότες καί δεσποτεῖες, ἄν καί δέν ξέχασα ποτέ τό βαρύ χέρι τῆς μάνας μου!.. Τό 1992 εἰσήχθη στή σχολή τουριστικῶν ἐπαγγελμάτων (ΣΤΕ) χωρίς ὅμως νά συνεχίσω τίς σπουδές μου. Ἄν ἀναζητᾶς ἑπομένως ἀγαπητέ ἀναγνώστη κάποιο πτυχίο στό βιογραφικό μου φοβᾶμαι ὅτι θά σέ ἀπογοητεύσω. Στη 17μηνη στρατιωτική θητεία μου ευτύχησα νά γνωρίσω ἀπό κοντά τήν Ἑλληνική ἐπαρχία που τόσο λατρεύω. Υπῆρξα μέλος ελληνοκεντρικῶν ὁμίλων ἀπαλλαγμένων ἀπό στείρα προγονοπληξία καί ἐθνικιστικά ἰδεολογήματα. Από τό 2002 ἐργάζομαι στόν χῶρο τῶν συγκοινωνιῶν. Τό 2014 γίνεται τό συγγραφικό μου ὄνειρο πραγματικότητα μέ τόν Αντικοινωνικό και τό 2017 ἀκολουθεῖ Ἡ δική μου ἀλήθειᾳ. Θεωρῶ μέγιστο νά παραμείνω Ἄνθρωπος καί εὐτύχημα νά εἶμαι Πολίτης…»
                              
           Ευχαριστούμε πολύ, Η ομάδα της Maradel Books

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου